ONS WERK

 

ZORGBOERDERIJ DE HOOP

Te midden van weelderige natuur en omringd door zorgzame dieren en begeleiders maakten wij deze promotie video voor zorgboerderij de Hoop.

De vraag vanuit de klant was: Breng vooral het contact met de dieren en het plezier van de activiteiten in beeld.

Dankzij de inzet van een professionele voice over wordt de informatie visueel en audiovisueel overgedragen.

Een voice-over in een video is als een gids die de kijkers door een betekenisvolle reis leidt. Dit subtiele maar krachtige instrument voegt een extra dimensie toe aan visuele content door context, diepte en emotionele verbinding te bieden. 

Wij beleefden twee mooie dagen op deze zorgboerderij en hebben hiermee bijgedragen aan een leuke ervaring voor de cliënten.

PRAKTIJK COLLEGE DE STARTBAAN

Hier leer je hoe het werkt! Voor deze school speciaal gericht op kinderen met een verstandelijke beperking die moeite hebben met leren maakten we deze promo video welke op de website van de school komt te staan. Oriënterende ouders en kinderen kunnen door het kijken van de promovideo een duidelijk beeld krijgen over de school.

Naast deze video maakten we 4 verschillende stage video´s om de toekomstige leerling een goed beeld te geven wat de school te bieden heeft aan verschillende uitstroom mogelijkheden. Met als kers op de taart een echt landelijk erkent V.S.O. diploma.

Met veel plezier hebben wij deze video´s gemaakt en ook de leerlingen zijn hiermee een ervaring rijker geworden.

THE SILK COMPANY

Vakmanschap in Groene kunst en dé specialist in interieurbeplanting voor de zakelijke markt.

De Silk Company vroeg ons deze video te maken tijdens het realiseren van dit project in de bijzondere locatie The College Hotel in Amsterdam. Geheel in stijl volgens het “Mondi” concept (Caribisch restaurant keten) werd de oude beplanting vervangen door nieuwe brandvertragende kunstbeplanting.

Met deze video laat men zien aan toekomstige klanten wat de mogelijkheden zijn met brandvertragende kunst beplanting. Hiermee wekt men vertrouwen op in het bedrijf en zorgt een kijkje achter de schermen bij een bijzonder project als dit voor de juiste klanten binding.

DCM

Vooruitgangsdenkers met groene vingers en een groen hart. DCM is de groene partner bij uitstek voor tuinbouwers en telers en is leverancier van groene organische meststoffen.

Voor DCM maakten wij deze Vacature video waarin diverse werknemers vertellen over het reilen en zeilen binnen het bedrijf met de desbetreffende functie.

De video werd door de klant zelf ingezet op diverse Social Media wat resulteerde in diverse juiste kandidaten voor de functie.

VUUR EN IJS

Vuur en IJs vroeg ons een compilatie video te maken tijdens een retreat midden in de Groene omgeving in Brabant op camping de Lievelinge. Stiekem hebben wij een affiniteit met ijsbaden, meditatie en yoga. Vandaar dat we altijd zo relaxed lijken tijdens een opname dag.

Deze video werd op de website ingezet en tevens werden er korte fragmenten van de video advertentie video´s gemaakt. Ingezet als advertentie op de Social Media duurde het ook niet erg lang voordat een volgende editie volledig volgeboekt was. Dat is de kracht van Social Media advertenties!

BOHM HOTSAUCE

Geen groen maar wel lekker! Bohm Hotsauce word bereid in het groene dorp Boskoop. Via de online webshop bereikt de saus wereldwijd de Hotsauce liefhebber.

Wij maakten deze stoere product video geheel in stijl van  Bohm Hotsauce. Deze video word ingezet op de website en de Socials van Bohm Hotsauce. Daarnaast word de video gebruikt om nieuwe distributeurs en verkoop punten aan te moedigen het product in het assortiment op te nemen.

Momenteel staan de sauzen van Bohm Hotsaus in diverse barbecue ketens en worden deze gebruikt door menig BBQ catering.

BOSKOOP 800

Het groene kwekersdorp bestond 800 jaar.

Dit werd gevierd met een groots eindfeest.Wij maakten de aftermovie voor dit spetterende eindfeest met diverse bekende artiesten binnen de feestwereld.

 

VOORDEELTUIN

Lente voordeel bij VoordeelTuin, het tuincentrum van Boskoop. Deze video advertentie maakten wij met behulp van deze twee jonge acteurs welke ter plaatse aanwezig waren.

Het resultaat was een leuke kleurige korte video advertentie welke in eigen beheer ingezet ging worden op de verschillende socials van VoordeelTuin.

Dit leidde tot een spetterende voorjaar verkoop dankzij het bekend gemaakte lentevoordeel.