Breng je social media post of advertentie tot LEVEN met dynamische motion graphics die de AANDACHT van jouw publiek grijpen.

Bewegend beeld brengt leven in de brouwerij, dit geld ook voor wat je op social media post. Alles wat beweegt of dynamisch naar voren komt wekt de aandacht van de kijker. En dat is nu net wat we willen.

Zo is het al enorm kosten besparend om motion graphics (bewegende elementen) zoals tekst of logo animaties in je foto of plaatje te verwerken. (Je hoeft namelijk niet een complete video te laten maken.)

Door deze bewegende elementen zal de kijker of beter gezegd de scroller eerder geneigd zijn om te kijken wat er zoal gebeurd.

ENKELE  VOORDELEN VAN HET INZETTEN VAN MOTION GRAPHICS:

✔️Concurrentievoordeel: Het gebruik van motion graphics onderscheidt uw merk van de concurrentie op sociale media, waardoor u een voorsprong krijgt en uw content aantrekkelijker wordt voor potentiële klanten en volgers.

✔️Kort en krachtig: Foto´s of plaatjes voorzien van motion graphics zorgt voor shortform content die aandacht trekt. Zo kun je al binnen 15 seconden laten zien wat je te bieden hebt.

✔️Ideaal voor advertenties: Korte pakkende advertenties die bewegen komen aan bij het publiek. Net even dat mooie plaatje dat extra´s geven waardoor er leven ontstaat in het geheel.

✔️Versterking van merkpersoonlijkheid: Video’s stellen je in staat om je merkpersoonlijkheid effectiever over te brengen. Door gebruik te maken van visuele elementen, stemgebruik, muziek en storytelling kun je een emotionele connectie met je publiek opbouwen en je merkidentiteit versterken.

Er zijn verschillende sociale mediaplatforms die specifiek gericht zijn op het delen van shortform content. Hier zijn enkele populaire platforms waar je video’s kunt delen:

Facebook: Facebook ondersteunt videocontent en biedt verschillende mogelijkheden voor het delen van video’s, zoals bijv. vacaturevideo, promotievideo, bedrijfsvideo, productvideo, etc.

LinkedIn: LinkedIn, gericht op professionele netwerken, biedt ook ondersteuning voor het delen van videocontent. ideaal voor video´s met zakelijke inhoud, nieuwe ontwikkelingen, nieuw product of het werven van personeel.

Instagram: Instagram staat bekend om zijn visuele content, waaronder foto’s en korte video’s. Het platform biedt verschillende videoformaten, zoals de feedvideo’s, Instagram Stories (korte verticale video’s die 24 uur zichtbaar blijven) en IGTV (langere verticale video’s). Ook is dit platform ideaal advertentie video´s in te zetten.

YouTube: YouTube is het grootste videoplatform ter wereld en biedt een uitgebreide functionaliteit voor het uploaden, delen en van video’s. Daarnaast ook het platform voor het inzetten van advertentie video.

Bij ons krijg je de videocontent aangeleverd  in de juiste formaten voor elk platform.

Bent jij er klaar voor?

MET DEZE KLANTEN WERKTEN WIJ: